.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نجات بچه شغال از مرگ توسط دوستداران طبيعت

رييس اداره محيط زيست شهرستان لنگرود گفت: يك قلاده بچه شغال در ليلا كوه لنگرود كه در حال مرگ بود بوسيله افراد مسافر نجات يافت.

مهندس "محمد رضابرجي" روز پنجشنه با اعلام اين مطلب به خبرنگار ايرنا افزود: اين مسافران كه در منطقه توريستي ليلا كوه در لنگرود بودند كه پس از نجات بچه شغال از دست كلاغ‌ها آن را تحويل محيط زيست لنگرود دادند.

وي در ادامه گفت: اين بچه شغال كه به دليل ناتواني در بدست آوردن غذاي خود به شدت ضعيف شده بود هم‌اكنون توسط مامورين محيط باني ساحل چمخاله لنگرود با تغذيه شيرپاستوريزه از مرگ احتمالي نجات يافته است.

رييس اداره محيط زيست لنگرود تصريح كرد: شغالها از خانواده سگ‌ها بوده ودرحاشيه شهرها و مناطق مسكوني زندگي مي‌كنند و معمولا ‪ ۳‬تا‪ ۸‬بچه مي‌زايند و از ‪ ۶‬ماهگي مستقل شده و شب گرد مي‌باشند.

وي با توجه به اينكه در شرايط كنوني اكثر حيات وحش مثل شغال يا زايمان نموده و يا در حال زايمان هستند و بدلايل مختلف از جمله كمبود غذا، حمله دشمنان طبيعي و ياتهديدات انساني روبرو هستند از همه دوستداران به‌طبيعت درخواست كرد كه به محض مشاهده حيات وحش در مناطق مختلف مراتب را به اداره حفاظت محيط زيست اطلاع دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.